Siirry sisältöön
Satakunnan Turvapalvelut Oy

Outotec Research Center Pori ja 247 Satakunnan Turvapalvelut Oy yhteistyösopimukseen aulapalveluista

”Kestävä kehitys on toimintamme ydin. Meille se tarkoittaa sitä, että autamme asiakkaitamme hyödyntämään luonnonvaroja kestävimmällä mahdollisella tavalla ja pyrimme yhdessä heidän kanssaan löytämään ympäristön, taloudellisuuden ja turvallisuuden kannalta parhaat teknologiaratkaisut malmista metalliksi -arvoketjun kaikkiin vaiheisiin, vesien käsittelyyn sekä energiantuotantoon.”
(Lainattu Outotec.fi 7.7.2017)

Outotec on perustanut liiketoimintansa jo pitkään kestävälle kehitykselle jo silloin, kun sanan merkitystä tuskin kaikkialla tiedettiin. Pitkäaikainen panostus kestävään kehitykseen, palkittu vastuullisuus, kiristyvä sääntely ja valveutuneet asiakkaat luovat tänä päivänä merkittäviä kilpailuetuja Outotecille.

Kilpailukyvyn parantumisen ja piristyvien suhdanteiden myötä liikenne Outotec Research Centerin aulassa on viime aikoina vilkastunut.

Porissa käy yhä enemmän yrityksen asiakkaita, vieraita ja yhteistyökumppaneita. Poriin suuntautuvat vierailut piristävät samalla koko Porin alueen taloutta. Erityisesti majoitus- ja ravitsemusala sekä henkilökuljetus hyötyvät liikematkailusta. Vastavuoroisesti Outotecin asiantuntijat matkustavat asiakkaiden kohdemaissa tutustumassa projekteihin. Outotecin toiminta on kansainvälistä ja se näkyy myös Research Centerin aulassa, lukuisia eri äidinkieliä ja kulttuureja kohdataan päivittäin.

Liiketoiminnan piristyminen sekä asiakasvirtojen lisääntyminen vaati Outoteciltä toimenpiteitä vieraiden ja oman matkustavan henkilöstön osalta. Tähän reagoitiin ripeästi, jotta palveleminen onnistuisi jatkossa entistä paremmin. Outotec Research Center sekä 247 Satakunnan Turvapalvelut kävivät tehokkaat ja hyvähenkiset neuvottelut siitä, mitä asiakas tarvitsee, mitä vaatimukset edellyttävät palveluntarjoajan henkilöstöltä, ja miten palvelu voidaan toteuttaa. Palveluntarjoajaa miellytti avoin keskusteluyhteys ja helposti löytynyt yhteinen ajatus tarvittavasta palvelusta. Neuvotteluista siirryttiin tekoihin – 5.7. käynnistyi rekrytointi tehtävään.

Aulapalvelu palvelumuotona:
Aulapalvelun henkilöstö valitaan ja palvelukuvaus tehdään aina asiakaskohteen vaatimusten mukaisesti. Joissain kohteissa korostuu opastus, neuvonta ja kokousjärjestelyt, toisaalla kulunvalvonta, henkilöllisyyden tarkistus ja security -tehtävät. Toisinaan korostuu kirjaaminen, kielitaito, hotellivaraukset ja matkustusjärjestelyt. Usein tehtävänkuva on yhdistelmä kaikkea edellistä – yhteistä kaikille on asiakaspalveluosaaminen. Parhaimmillaan aulapalveluhenkilö on edustava käyntikortti asiakasyritykselle, lämpimästi vieraat vastaanottava aulaemäntä sekä omalle matkustavalle henkilöstölle yhteyshenkilö ja kiinnepiste yritykseen.

”Outotecin arvot ja sen yrityskuva ovat malliesimerkki hyvin johdetusta yrityksestä. 247 Satakunnan Turvapalveluilla on ilo päästä tekemään yhteistyötä Outotecin kanssa ja learn by the best. Parhaat Ihmiset, turvallisuus, vastuullisuus ovat myös 247 Satakunnan Turvapalveluiden arvoja. Tiedämme olevamme samalla arvopohjalla asiakkaan kanssa, joten odotamme alkavaa yhteistyötä innokkaasti.”

Hannu Tarkkio, yrittäjä, 247 Satakunnan Turvapalvelut

 

Vieritä ylös