Vastaanottopalvelut
Vastaanottovirkailija on usein asiakkaasi ensimmäinen kontakti yritykseesi. Edustava, osaava, kielitaitoinen ja asiakaspalveluhenkinen palvelusalan ammattilainen antaa yrityksestäsi ensivaikutelman. Aulapalveluhenkilöstä tulee usein merkittävä osa asiakasyrityksen yrityskuvaa ja arjen sujuvuutta.
Tyypillisiä aulapalvelu toimeksiantoja:
- Yritysten vastaanottotilat
- Hotellit, toimistohotellit
- Asiakaspalvelu, puhelinvaihde ja info tehtävät
- Portti- ja kulunvalvontapisteet
Aulapalvelun henkilöstö valitaan ja palvelukuvaus tehdään aina asiakaskohteen vaatimusten mukaisesti. Joissain asiakuuksissa korostuu opastus, neuvonta ja kokousjärjestelyt, toisaalla kulunvalvonta, henkilöllisyyden tarkistus ja security tehtävät, joissain kirjaaminen, kielitaito, vieraiden ja oman henkilöstön hotelli- ja matkustusjärjestelyt. Usein tehtävänkuva on yhdistelmä kaikkea edellistä. Yhteistä kaikille on asiakaspalvelu osaaminen. Parhaimmillaan aulapalveluhenkilö on edustava käyntikortti asiakasyritykselle, lämpimästi vieraat vastaanottava aulaemäntä ja omalle matkustavalle henkilöstölle yhteyshenkilö ja kiinnepiste yritykseen.
Palvelemme alueella Pori, Ulvila, Nakkila, Luvia (Eurajoki), Merikarvia, Siikainen. Kysy lisää!
Vastaanottopalvelut voivat sisältää:
- Vieraiden vastaanotto ja kirjaus
- Matkavaraukset ( hotelli, taksi, lentoliput)
- Info-palvelut, puhelinvaihteen hoito
- Skannaus, kopiointi
- Postituspalvelut, tavaran vastaanotto ja lähetys, kuriiripalvelut
- Kulunvalvonnan pääkäyttö, avaimet, pysäköintiluvat,
- Kuvaukset, henkilökorttien valmistus
- Kokoustilojen varaus ja ylläpito, AV-laitteet
- Kokoustarjoilut, ryhmät
- Info TV ylläpito, ilmoitustaulut
- Erilaiset hallinnolliset tehtävät
Asiantuntijat
Haluatko lisätietoja?
Kysy lisää tai lähetä tarjouspyyntö